У складних умовах справжня сила проявляється у здатності створювати нове, долаючи особисті та професійні виклики.
Маргарита Перченко, власниця косметичного бренду Hóstra, доводить, що навіть під час неспокійних часів можна творити успішний бізнес, поєднуючи досвід, інноваційний підхід до догляду за шкірою та віру у власні сили.
Спеціально для W-Fair Маргарита поділилася своєю історією – це історія рішучості, пристрасті до краси та любові до жіночності, що надихає кожну жінку піклуватися про себе та бути впевненою у своєму виборі.

Власниця бренду ніколи не шукає легких шляхів: спочатку закінчила журфак, потім працювала в сімейній справі, а в 27 років, коли півголови була сива, сіпалось око і сон був по 4 години на добу, було прийняте рішення шось міняти.
Так і потрапила в медицину. І тут голова також сива, сну також мало, але сіпання ока вже називається «міокімія».
Я вчилась і працювала, пережила ковід і локдаун, пережила практику у пологовому. Так що жіночу душу пізнала з усіх боків і глибин – і це неабияк допомогло мені в роботі косметологом.
Почалось повномасштабне вторгнення – багато клієнток виїхали і писали повідомлення про те, що сумують за процедурами, бо в Європі такого нема.
Зʼявились клієнтки дівчата-військові, які приїжджали на ротацію, записувались на процедури і розповідали, що в них мало часу на себе, а хочеться відчути себе жінкою, бувати у косметолога частіше, щоб мати змогу доглядати за собою і від того кайфувати. Одна така дівчина розповідала, що під час навчання дівчата вирішили зробити собі спа: в когось була глина, в когось аромамасла. Вони з того замішали маску, а на ранок стояли на шикуванні всі з червоними обличчями, бо обпекли собі шкіру невірними пропорціями глини і масла.

Ось так я стала задумуватись, що б такого вигадати, щоб кожна жінка могла піклуватись про себе, свою шкіру, свою молодість і не витрачати при цьому час на пошуки косметолога і поїздки до нього в кабінет. Шось таке з одного боку просте у використанні, але щоб вирішувало одразу кілька задач. Коротше, шось багатозадачне і швидкорезультивне. Все в стилі мого підходу.
Хімія в медичному – ну от зовсім не мій улюблений предмет, тож почала шукати хіміка-технолога, з яким би у нас трапилось взаєморозуміння. Так і зʼявилась Hóstra. Зазвичай виробники косметики намагаються додати якусь родзинку, а ми – з перчинкою: для сильних, незалежних, вільних особистостей, творців свого життя.

Головна ідея в тому, що косметолог тобі потрібен на старті – щоб проконсультувати і підібрати засоби під тип шкіри, а далі ви з вашою шкірою виходите на новий рівень відносин і живете разом довго і щасливо. Бо домашній догляд – це дуже міцний фундамент для таких взаємовідносин.
Усі продукти бренду не просто поєднуються між собою, а буквально доповнюють і покращують ефект одне одного. І жодного конфлікту інгредієнтів. Що важливо, косметика пройшла обов’язкову сертифікацію, що свідчить про якість.
Наші основні активи – кислоти, що допомагає одним засобом вирішувати декілька задач. Наприклад, в нас є пілінги.
Саліциловий – для жирної та комбінованої шкіри. Він не просто нормалізує роботу сальної залози і поприбирає чорні точки, замінивши собою чистку обличчя у косметолога, але ще й пігментацію освітлить, і зробить шкіру пружнішою.
Така ж ситуація з пілінгом для сухої шкіри. Він зволожить, зробить шкіру сяючою та пружною і також попрацює на освітлення пігментації.
Скоро-скоро ще буде мигдалевий пілінг. Він буде ідеальним засобом для роботи з висипаннями на шкірі. І не тільки на обличчі, а на декольте та спині також. Зараз така локалізація висипань дуже поширена, в умовах нашої сучасності. Так що засіб багато кому буде актуальним.
В нас є крем «два в одному»: він SPF, і він же і повноцінний денний крем, який відновлює імунітет шкіри за рахунок ламелярної емульсії в складі. На цьому продукті висить додаткова задача: донести до споживача інформацію, що у SPF – не просто кремчик для пляжу. Це всесезонний продукт і якщо хочеш відтягнути період, коли ти весь в зморшках і плямах – то нанось крем кожен день. Тож у Hóstra – ще і просвітницька місія.
Останньою ми випустили сироватку з вітаміном С і вона за два дні стала бестеллером. Ми так довго над нею працювали! Цей засіб прямо супер-багатофункціональний: на ній укріплення судин, освітлення пігментних та пост-запальних плям, антиоксидантний ефект, відновлення пружності шкіри, бо ми додали в сироватку потужний анти-ейдж пептид, і найцікавіше – якщо десь є запалення на шкірі, то ця сироватка його і підсушить. Назвали її «антиейдж», хоча вона має місце бути в догляді в будь-який ейдж.

Часи зараз непрості і бренд, разом з власницею не зупиняються у прагненні зробити догляд доступнішим, зручнішим і зрозумілішим для кожного. Hóstra продовжує адаптувати свої продукти до сучасних викликів і потреб — щоб у будь-якій ситуації жінка могла відчути себе доглянутою, сильною і красивою.
Бренд прагне не лише забезпечити ефективний догляд, але й підкреслити особистість кожної клієнтки, підтримати її впевненість у собі. Ми завжди працюємо над тим, щоб засоби були багатозадачними і водночас простими у використанні, бо цінуємо час кожної жінки. Кожен продукт Hóstra — це маленька частинка любові, професіоналізму і турботи, вкладена у ваш ритуал догляду за шкірою.
І попереду ще чимало ідей та продуктів, які змінять рутинний догляд, перетворивши його на дійсно приємний ритуал. Незалежно від обставин, місії Hóstra залишається незмінною: допомогти жінкам бути впевненими, доглянутими та завжди у гармонії із собою.