Про перемоги Дії, фінансову грамотність українців та тенденції ринку ЗМІ: експерти підвели підсумки 2021 і повідомили на що чекати у 2022

У четвер, 9 грудня, експертно-комунікаційна група “Імпульс” провела підсумкову річну конференцію “Підсумки 2021/Прогнози 2022”, де провідні експерти поділилися своїм баченням підсумків року та прогнозами щодо подальшого розвитку різних сфер суспільного життя.  На початку заходу керуючий партнер експертно- комунікаційної групи “Імпульс” Алла Шоріна зазначила, що організатори вперше розпочинають роботу з оприлюднення секторальних підсумків року з офлайн […]

У четвер, 9 грудня, експертно-комунікаційна група “Імпульс” провела підсумкову річну конференцію “Підсумки 2021/Прогнози 2022”, де провідні експерти поділилися своїм баченням підсумків року та прогнозами щодо подальшого розвитку різних сфер суспільного життя. 

На початку заходу керуючий партнер експертно- комунікаційної групи “Імпульс” Алла Шоріна зазначила, що організатори вперше розпочинають роботу з оприлюднення секторальних підсумків року з офлайн зустрічі: “Пандемія змінила темпи взаємодії, є ідеї, які не народжуються через відсутність емоційного підґрунтя. Обмін думками, певна спонтанність і співавторство, які виникають під час спілкування “очі до очей”. Ми відчуваємо потребу цього разу зустрітися у форматі клубної конференції і розпочати відверту розмову про те, якою була Україна у 2021 і якою може бути в 2022”.

В рамках конференції керівник із розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації Мстислав Банік розповів про роботу над проектом Дія у 2021 році, досягнення України у сфері цифровізації та електронні послуги, які сьогодні отримують українці. Він поділився основними перемогами Дії у цьому році, одними з яких є те, що Україна першою у світі законодавчо встановила можливість використання е-паспортів у застосунку Дія на рівні з аналогами звичайних документів. Також ми опинилися в першій трійці країн, чиї сертифікати визнавалися в ЄС для подорожувальників.

Президент корпорації “Гранд“, письменник, учений, автор міжнародного проекту МЕТА Education 5.0 Володимир Співаковський про освіту на зламі часу, системні проблеми освітнього процесу та майбутні тенденції. На думку Володимира Співаковського, нині на суспільство впали три катастрофи: глобальний світ, у якому доводиться вчити дітей і навчатися самим, і який повністю змінює всю структуру освіти; інформаційна епоха та диджиталізація — її пророкували, проте ані ми самі, ані світ виявилися не готові до цього; пандемія коронавірусу, що повністю зламала етапи освіти.

Шеф-редакторка видання Marie Claire Україна Ірина Татаренко розповіла, чим цього року жив український глянець, як він трансформується, аби не бути «з’їденим» діджиталом, і як сучасні редактори ламають неписані правила. За її словами, до представників українських глянцевих видань приходить розуміння, що нині вони — не стільки конкуренти, скільки ті, хто пливе в одному човні, і мають трансформуватися, аби залишитися на ринку і не бути «з’їденими» сучасним цифровим середовищем.

SMM-менеджерка у «Сніданок з «1+1», «Танці з зірками», «ЖВЛ» Дар’я Третяк розповіла, чому люди нині не уявляють свого життя без Instagram і навіщо глядачам паралельний контент у соцмережах. Вона нагадала: в Instagram користувачі створюють свій особистий бренд, стають брендами. Платформа допомагає стати відомим, розвиватися, на ній заробляють великі гроші.

Також на конференції виступили, директор Бюро інвестиційних програм, член правління Асоціації випускників Києво-Могилянської академії, депутат Дніпропетровської облради Олександр Бондаренко, начальник управління зв’язків із громадськістю, комунікацій і фінансової грамотності НБУ Леся Войтицька, професор Київського національного університету ім. Т. Г. Шевченка, прем’єр-міністр України в 2005-2006 роках Юрій Єхануров, керівник групи з якості та сталого розвитку ТОВ «ДЦ Україна» Валентина Корнійченко та директорка ГО “Детектор медіа” Галина Петренко. Детальніше про виступи учасників на сайті “Імпульсу”.

Музичний подарунок для гостей підготувала українська співачка SHY.

Захід пройшов за підтримки асоціації “Парфумерія та косметика України” й “Українського газетного синдикату”. Спонсори зустрічі — українська косметична компанія Astra Cosmetic і поліграфічна компанія “Хімджест”.

Вхід на захід був згідно з протиепідемічними вимогами: за наявності COVID-сертифікату про вакцинацію або негативного ПЛР-тесту чи антиген-тесту на COVID-19, зробленого не пізніше ніж за 72 години до початку заходу.

Нагадаємо, раніше W-Fair писав, що Василь Попадюк виступив на березі Десни у рамках фестивалю LitkyFest.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *