Зірка британського тв-шоу «Острів Кохання» Кеді Макдермотт одягнули сукню українського модного весільного бренду KOTAPSKA Bridal Couture та вразила британські таблоїди.
Зірка була помічена папарацці біля собору Святого Павла в Лондоні.
Пропоуємо подивитися фото та ексклюзивне зі зйомки.
Кеді Гаррієт Макдермотт — англійська телеведуча та впливова особа в соціальних мережах, відома своєю участю в якості учасниці другої та десятої серії серіалу «Острів кохання» у 2016 та 2023 роках відповідно.
Кеді Гаррієт Макдермотт народилася в Стівеніджі, Хартфордшир, і до появи на телебаченні працювала візажистом. У 2016 році Макдермотт стала учасницею другої серії «Острова кохання». Публіка проголосувала за неї як «бомбу» на третій день серіалу, і врешті-решт вона поєдналася зі Скоттом Томасом, з яким вона дійшла до фіналу та посіла третє місце. Після появи в шоу Макдермотт почала працювати інфлюенсером.
KOTAPSKA Bridal Couture – нова легенда європейської весільної моди.
Сімейна організація бізнесу у fashion-індустрії вже стала традиційною для успішних брндів. Сестри Ірина и Людмила Котапські завжди буди доволі різні, хоча фактично нерозлучні з дитинства. Те, що їх завжди об’єднувало, крім сестринства, — пристрасть до сфери моди та бажання разом створити потужну спільну справу. Тож 2002 року сестри заснували бренд весільної моди.
Народились та виросли Ірина та Людмила в шалено мальовничому, як архітектурно, так і креативно наповненому, українському місті Чернівці. З дитинства багато подорожували Європою, США, навчались у всесвітньо відомому Лондонському університеті мистецтв UAL.
Увесь цей досвід, поєднаний з талантами, наполегливістю та дрібкою справжнього везіння дозволили викристалізувати дитяче захоплення сестер модною індустрією і зрештою втілити майже нереальну мрію багатьох про міжнародний fashion-бренд.
Сестрам було важливо не лише створити власний успішний бізнес, а й додати в неї українську айдентику в сучасному її прочитанні.
Сьогодні колекції KOTAPSKA Bridal Couture продаються по всьому світу. Особливу популярність бренд завоював на ультраконкурентних ринках Німеччини, Франції, Португалії, Італії, потіснивши навіть локальних лідерів. Сукні бренду прикрашають весілля не лише в європейських, а також в країнах Америки й Азії.
Іноді клієнтки бренду говорять про наші плаття, що їх постійно хочеться торкались через їх пластичну форму, бездоганно підігнані деталі, вишукані тканини та ідеальні шви.
«Ми дійсно приділяємо максимум уваги деталям», — говорить Людмила Котапська, яка слідкує за якістю виробництва в KOTAPSKA Bridal Couture. «Наші сукні — квінтесенція чуттєвості, тож вони в найважливіший день мають бути бездоганними. Я знаю це відчуття. Не тільки дизайн сукні, силует і форма, але й контекст дуже впливає на це сприйняття. Тож як наречена хоче бачити цей день ідеальниv, так і ми даємо цю ідеальність їй. Вона має бути максимально впевнена в собі разом з нами. Бо наша сукня прямо на ній, ми разом з нею в цей її ідеальний день. Це величезна відповідальність, саме так ми все це сприймаємо».
Нагадаємо, раніше W-Fair писав, чому Олена Зеленська та світові зірки обирають GASANOVA.